همه چیز درباره ی یک لپ تاپ ایسر

همه چیز درباره ی یک لپ تاپ ایسر

چرا لپ‌تاپ ایسر بخریم؟

ایسر یکی از شرکت‌های قدیمی و خوش‌نام دنیای کامپیوتر است که محصولات خود را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند. لپ‌تاپ‌های متنوع و خوش‌قیمت این شرکت نیاز تمام کاربران را پوشش می‌دهد و به همین دلیل، ایسر یکی از جذاب‌ترین برندهای بازار لپ‌تاپ شده است. ورود ایسر به حوزه لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم در این موضوع نقش به‌سزایی داشته است.

امروزه گیمرهای زیادی در دنیا هستند که لپ‌تاپ را به کامپیوتر دسکتاپ ترجیح می‌دهند. این دسته از گیمرها می‌خواهند لپ‌تاپ گیمینگ خود را همه‌جا همراه داشته باشند. ایسر هم به این مسئله توجه کرده و محصولات متنوعی را با قیمت مناسب و ویژگی‌های رقابتی وارد بازار کرده است.

درباره ایسر

با وجود این‌که بخش قابل توجهی از سبد محصولات ایسر را لپ‌تاپ‌های میان‌رده تشکیل می‌دهند اما می‌توان نمونه‌های جذابی از اولترابوک‌ها را در سری Swift پیدا کرد. در کنار لپ‌تاپ‌های گیمینگ، لپ‌تاپ‌های مقاوم از سری TravelMate و لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا نیز در میان محصولات این شرکت دیده می‌شوند. نوآوری‌های ایسر در زمینه لپ‌تاپ نیز جای پای این شرکت را در دنیای لپ‌تاپ محکم‌تر کرده است.

محصولات شرکت ایسر

ایسر به‌عنوان یک گروه بزرگ تولیدکننده تجهیزات کامپیوتری، محصولات مختلفی را در حوزه‌های مختلف تولید می‌کند. البته در بازار ایران بیشتر با لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای دسکتاپ، کامپیوترهای یکپارچه (All in One) و نمایشگرهای این شرکت آشنا هستیم. در ادامه با محصولات متنوع این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

لپ تاپ های ایسر

  • کامپیوتر دسکتاپ: ایسر در میان محصولات متنوع خود، کامپیوترهای دسکتاپ مخصوص بازی را تحت عنوان سری Predator و Nitro عرضه می‌کند. این کامپیوترهای رومیزی برای حرفه‌ای‌ترین کاربران ساخته شده‌اند و محدودیت‌های لپ‌تاپ را ندارند تا بتوانید از نهایت قدرت سخت‌افزار بهره ببرید.

  • لپ‌تاپ: بخش اعظم محصولات شرکت را لپ‌تاپ‌ها تشکیل می‌دهند. خانواده لپ‌تاپ‌های ایسر بسیار متنوع است و در سری‌های مختلفی مانند Aspire و Iconia و TravelMate و Nitro و Predator تولید می‌شوند. هرکدام از این سری‌ها برای کاربران خاصی طراحی شده‌اند. ایسر برای چند سال توانسته جایزه باریک‌ترین اولترابوک دنیا را از آن خود کند. لپ‌تاپ‌های سری Helios 500 این شرکت هم با نمایشگر ۱۷ اینچی هر سال قوی‌تر از قبل می‌شوند.

  • نمایشگر: ایسر مانیتورهای متعددی برای مصارف مختلف از جمله عمومی، اداری، گیمینگ و صنعتی تولید می‌کند. مانیتورهای گیمینگ این شرکت هم در دو خانواده Predator و Nitro تولید می‌شوند و ویژگی‌های جالبی از جمله نرخ رفرش بالا و رزولوشن 4K دارند.

  • هدست واقعیت مجازی: ایسر نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی خود را در رویدادهای متعدد به نمایش گذاشته است. یکی از این هدست‌ها OJO 500 نام دارد که با طراحی ماژولار، می‌توان بخش‌های مختلف آن را در صورت نیاز از یکدیگر جدا کرد.

  • تبلت: ایسر یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که تبلت ویندوزی را با نمایشگر لمسی و بدون فن تولید کرد. یکی از جذاب‌ترین تبلت‌های این شرکت Switch 7 نام دارد که با نمایشگر ۱۳.۵ اینچی و رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل، از پردازنده اینتل Core i7 بهره می‌برد.

  • دوربین ۳۶۰ درجه: ایسر در جریان کنفرانس بین‌المللی برلین اولین دوربین ۳۶۰ درجه خود را معرفی کرد که به ارتباط LTE نیز مجهز شده و می‌تواند بی‌نیاز از اینترنت سیمی به مخابره تصاویر بپردازد.

  • گوشی هوشمند: ایسر در سال‌های نه‌چندان دور مدل‌های مختلفی از گوشی هوشمند را روانه بازار کرد اما اکنون فعالیت زیادی در این حوزه ندارد.

  • ساعت هوشمند: ایسر گجت‌های پوشیدنی خود را تحت عنوان Leap معرفی می‌کند. ساعت هوشمند Leap Ware یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که به قابلیت‌های ویژه‌ای برای پایش فعالیت‌های ورزشی و سلامت کاربر مجهز  شده است.


همچنین بخوانید :

بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2021

معرفی بهترین لپ تاپ های 2021


نقاط قوت محصولات برند ایسر

هر کدام از دسته محصولات شرکت ایسر نقاط قوت مخصوص به خود دارند که آنها را از رقبا متمایز می‌کند. با این حال چند ویژگی مشترک را می‌توان در سبد محصولات این شرکت یافت که به محبوبیت گسترده این برند دامن زده‌اند. در ادامه تعدادی از این ویژگی‌ها را مرور می‌کنیم.

محصولات برند ایسر

  • قیمت مناسب محصولات

  • کارایی بالا در ازای قیمت

  • عرضه سریع محصولات با توجه به فناوری‌های روز

  • دسته‌بندی متنوع برای رفع نیازهای مختلف

  • تنوع بالا در زمینه قدرت سخت‌افزاری و ویژگی‌های ظاهری

فروشگاه رستا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ارائه دهنده انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی محصولات متنوعی از شرکت ایسر را در اختیار شما می‌گذارد. در فروشگاه رستا می‌توانید محصولاتی از دیگر برندها از جمله اپل، ایسوس، لنوو، اچ‌پی، دل، سونی و غیره را نیز خریداری نمایید.


همچنین بخوانید :

بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی در سال ۲۰۲۱

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ سال ۲۰۲۱

معرفی بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی در سال ۲۰۲۱

نظرات بازدیدکنندگان