بهترین معاملات جمعه سیاه 2020 یا همان black friday نزدیک است

بهترین معاملات جمعه سیاه 2020 یا همان black friday نزدیک است

جمعه سیاه یا بلک فرایدی هر سال در تاریخ ۲۶ نوامبر برابر با ۵ آذر برگزار می‌شود کالاهای مختلف را با تخفیف‌های باورنکردنی در اختیار کاربران و خریداران می‌گذارد. البته معمولاً این جشنواره از چند روز قبل شروع می‌شود و امسال هم شاهد تخفیف‌های فوق‌العاده در روزهای منتهی به بلک فرایدی هستیم.

آمازون که بزرگ‌ترین خرده‌فروشی دنیاست از همین حالا فروش ویژه خود را آغاز کرده است. فروشگاه‌های دیگری مثل تارگت (Target)، بست‌بای (Best Buy) و والمارت (Walmart) نیز دست به‌کار شده و بهترین پیشنهادات را برای جمعه سیاه آماده کرده‌اند. معمولاً بیشترین تخفیف‌ها به کالاهای دیجیتال مثل لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، هدفون و مانند این‌ها تعلق دارد. ارسال کالاهای خریداری شده در جمعه سیاه معمولاً با کمی تأخیر نسبت به روزهای عادی صورت می‌گیرد اما شرکت‌ها تلاش خود را می‌کنند تا این کالاها را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خریدار برسانند.

علاوه بر خرده‌فروشی‌های بزرگ دنیا، شرکت‌های سازنده نیز از طریق فروشگاه‌های آنلاین خود اقدام به فروش ویژه محصولات در جمعه سیاه می‌کنند. به‌عنوان مثال شرکت‌های دل (Dell) و لنوو (Lenovo) لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات خود را با تخفیف ویژه برای فروش گذاشته‌اند. 

جمعه سیاه سال ۲۰۲۰ میلادی فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا بتوانید محصولاتی که مدت‌ها برای خرید آنها صبر کرده‌اید را تهیه کنید. پس فهرست خرید خود را آماده کرده و از ابتدای آذر گوش به زنگ باشید تا فرصت را از دست ندهید.

نظرات بازدیدکنندگان