معرفی لپ‌تاپ جدید MateBook E

معرفی لپ‌تاپ جدید MateBook E

همه‌ی شما حتما گوشی‌های هوآوی را به خاطر دارید؛ گوشی‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول که توانستند خیلی زود طرفداران بسیاری پیدا کنند. پس از تحریم آمریکا این برند کمی کمرنگ شد و بیشترین توجه خود را به تولید محصولات الکترونیکی مصرفی مانند لپ‌تاپ و پوشیدنی‌ها اختصاص داد. هوآوی یک برند چینی است که می‌خواهد پس از تحریم با قدرت بیشتری ظاهر شود. 17 نوامبر روزی مهم در تاریخ این برند است. با ما همراه باشید تا بدانید هوآوی چه خبری برای طرفدارانش دارد.

معرفی لپ‌تاپ جدید MateBook E

هوآوی در تاریخ 17 نوامبر لپ‌تاپ جدید MateBook E را به همراه ساعت‌های هوشمند جدید معرفی می‌کند. این لپ‌تاپ اولین هنرنمایی هوآوی در زمینه لپ‌تاپ هیبریدی نیست. اگر یادتان باشد هوآوی در سال 2016 نیز MateBook16 را به بازار عرضه کرد. قابلیت حمل آسان MateBook E، یکی از نقاط قوت این لپ تاپ است. هوآوی قصد دارد هنوز هم در میدان رقابت باشد و این محصول پاسخی به محصولات  iPad Pro 2021 اپل و Surface Pro 8 مایکروسافت است.

MateBook E

مشخصات ظاهری MateBook E

وزنی کمتر نسبت به سایر مدل‌ها که حمل آن را آسان می‌کند و همواره یکی از نیازهای کاربران است. 7.9 میلی متر ضخامت و تنها 709 گرم وزن دارد؛ دیگر چه می‌خواهید! نمایشگر ۱۲.۶ اینچی OLED با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ با طیف رنگی صد در صد DCI-P3، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و روشنایی ۶۰۰ نیت از ویژگی‌های صفحه نمایش MateBook است. نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصد است و حاشیه‌های باریکی در چهار طرف دارد. می‌توان گفت طراحی  MateBook E و MatePad Pro 12.6 شبیه به هم است اما MateBook E گران‌تر و قدرتمندتر از MatePad Pro 12.6 است. اگر بخواهیم یک مقایسه ظاهری و ساده داشته باشیم باید گفت MateBook E یک لپ‌تاپ واقعی ۲ در ۱ است؛ در حالی که MatePad Pro 12.6 اساساً یک تبلت با صفحه کلید جانبی است. میت بوک در دو رنگ آبی ستاره‌ای و خاکستری عرضه شده است. صفحه کلید نیز دارای دو نوع ساده واسلاید ریلی(صفحه کلیدی به اندازه کامل) است. صفحه کلید دوم فقط با مدل i7 معرفی می‌شود و یک پورت USB-C به همراه نور پس زمینه قابل تنظیم دارد. جالب است بدانید که این صفحه کلید از ویژگی اشتراک هواوی از طریق NFC نیز پشتیبانی می‌کند. تبدیل این لپ‌تاپ از حالت ویندوز به تبلت بسیار ساده است. با اتصال صفحه کلید به میت بوک به طور خودکار به حالت ویندوزی تبدیل می‌شود. این محصول از نسل دوم Huawei M-Pencil پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به صورت بی‌سیم نیز شارژ کرد.

مشخصات سخت افزاری Huawei MateBook E

  • نسل یازدهم Core i7 اینتل با گرافیک Intel Iris X در مدل رده بالا این محصول
  • ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت PCIe SSD
  • رابط Thunderbolt 4
  • ۸لایه طراحی اتلاف گرما با فن پره‌ای Shark و دریچه‌های هوای متعدد
  • دوربین 8 مگاپیکسل جلو
  • دوربین 13 مگاپیکسل با فلاش LED
  • چهار بلندگو با اسپیکر Huawei Sound
  • آداپتور شارژ ۶۵ واتی USB-C
  • ظرفیت باتری 42 وات

قیمت MateBook E

این لپ‌تاپ دارای نسخه Corei5 با حافظه ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت نیز موجود است که قیمت آن نسبت به مدل Cori7 کمتر و در حدود 940 دلار است. تمامی نسخه‌ها با صفحه کلید هستند اما نسخه رده بالای i7 شامل قلم نیز می‌شود.قیمت MateBook E به شرح زیر است:

 

i5+8GB+256GB + صفحه کلید: ۹۴۰ دلار

i5+16GB+512GB + صفحه کلید: ۱۰۹۰ دلار

i7+16GB+512GB + صفحه کلید: ۱۲۵۵ دلار

i7+16GB+512GB + صفحه کلید/ قلم: ۱۳۶۵ دلار

نظرات بازدیدکنندگان