معرفی چند اپلیکیشن آیفون که رایگان شده‌اند!

معرفی چند اپلیکیشن آیفون که رایگان شده‌اند!

معرفی چند اپلیکیشن آیفون که رایگان شده‌اند!

حتماً می‌دانید که اپلیکیشن‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند: اپلیکیشن‌های رایگان که بدون هیچ محدودیتی می‌توانید آنها را دانلود و استفاده کنید؛ اپلیکیشن‌های پولی که باید برای دانلود و استفاده از آنها هزینه‌ای را پرداخت کنید؛ و نهایتاً اپلیکیشن‌ها رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای که دانلود آنها رایگان است اما برای استفاده از برخی قابلیت‌های آنها باید مبلغی را بپردازید.

گاهی اوقات می‌خواهیم برنامه‌ای را دانلود کنیم اما هزینه این برنامه زیاد به‌نظر می‌رسد. بسیاری از کاربران برای دریافت این برنامه دنبال نسخه کرک‌شده می‌گردند اما این نسخه‌ها می‌توانند مشکلات امنیتی را برای گوشی موبایل شما ایجاد کنند یا این‌که بعضی از قابلیت‌های آنها به‌درستی کار نمی‌کنند. بعضی از شرکت‌ها برای جلوگیری از این مشکلات و افزایش مخاطبان خود گاهی اوقات اپلیکیشن‌های پولی خود را به‌شکل رایگان عرضه می‌کنند. در ادامه سه برنامه را به شما معرفی می‌کنیم که برای مدتی محدود، رایگان شده‌اند.

۱. اپلیکیشن Safety Photo+Video

این اپلیکیشن یک ابزار محافظت از اطلاعات شخصی است با استفاده از آن می‌توانید برای فیلم‌ها و عکس‌های شخصی خود رمز عبور تعیین کنید. این برنامه از ورود با اثر انگشت هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید گزارش تلاش‌های ناموفق برای ورود را هم به‌شکل تصویری دریافت کنید. برنامه از فردی که رمز عبور را به اشتباه وارد کرده عکس می‌گیرد و این عکس را فقط در محیط داخلی خود ذخیره می‌کند.

اپلیکیشن Safety Photo+Video

۲. اپلیکشن Primalist - A Short List

این اپلیکیشن در واقع یک برنامه تهیه لیست کارها محسوب می‌شود تا بتوانید روی مهم‌ترین فعالیت‌های روزانه خود تمرکز بیشتری داشته باشید. پرایمالیست به شما اجازه می‌دهد تا لیست کارهای خود را به خلاصه‌ترین شکل ممکن تهیه کنید و امکان اولویت‌بندی دقیقی روی آنها داشته باشید. استفاده از این برنامه بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. همچنین می‌توانید برای کارهای خود تاریخ تعیین کنید، هشدار تنظیم کنید و برای ورود به برنامه نیز قفل بگذارید.

اپلیکشن Primalist - A Short List

۳. بازی Defense Zone 3 Ultra HD

این بازی بسیار مهیج و جذاب، کاربران فعال زیادی دارد و در آخرین نسخه با اسلحه‌ها و نقشه‌های جدید شما را به چالش می‌کشد. نقشه‌های جدید این بازی نقاط حساس و استراتژیک زیادی دارند و باید با اتخاذ استراتژی مناسب، در برابر دشمن مقاومت کرده و حملات را دفع کنید.

بازی Defense Zone 3 Ultra HD

۴. اپلیکیشن SpeedoMeter GPS

این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که میزان سرعت، مسافت طی شده، زمان سپری شده، موقعیت مکانی و آغاز و پایان سفر را ارزیابی و ذخیره کنید. با این برنامه می‌توانید اطلاعات مسیر یا سفر را به‌طور دقیق و کامل ذخیره نمایید تا در آینده به آنها دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن SpeedoMeter GPS

۵. اپلیکیشن Fitplan: Gym & Home Workout

در زمانی که به‌خاطر همه‌گیری کرونا اکثر افراد وقت خود را در خانه سپری می‌کنند، این برنامه می‌تواند راهکاری برای حفظ سلامت جسمی و روانی باشد. با برنامه فیت‌پلن می‌توانید یک مربی ورزشی شخصی را در منزل داشته باشید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به جدول وزنی، یادآوری برای شروع تمرین، ایجاد عادت روزانه، آموزش حرکات از طریق ویدیو یا انیمیشن و ارائه برنامه غذایی برای کاهش وزن  اشاره کرد.

اپلیکیشن Fitplan: Gym & Home Workout

۶. اپلیکیشن 80s Radio  Music

اگر به آهنگ‌های قدیمی خارجی و به‌خصوص شاهکارهای دهه ۸۰ میلادی علاقه دارید، این برنامه رایگان تمام این آهنگ‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهد و می‌توانید مدت‌ها از آن لذت ببرید.

اپلیکیشن 80s Radio Music

۷. اپلیکیشن IQ Tes

تست‌های ارزیابی بهره هوشی همیشه علاقه‌مندان زیادی داشته‌اند. این برنامه هم یکی از اپ‌های پرشمار تست IQ محسوب می‌شود که البته بیشتر جنبه سرگرمی دارد و نمی‌توان روی نتایج به‌دست آمده آن حساب کرد.

اپلیکیشن IQ Test

نظرات بازدیدکنندگان